Please share on:
LinkedIn

FASHION HOUSE Outlet Centre București, singurul centru profesional de tip outlet din România anunță performanțe consolidate pentru primul semestru din 2019, urmând tendința de creștere din 2018.

Strategia de a îmbunătăți constant mixul de retail a fost dominantă și în anul 2019 și a avut ca rezultat deschiderea a 4 noi magazine: Richi & CO, Sizeer, Kula Kids Fashion Kiosk și Sensiro Perfumes, însumând peste 1000 mp. Ritmul de îmbunătățire a mixului retail este susținut și de noile contracte de leasing semnate cu Iconic Beauty, Coccodrillo și Adidas care își extinde magazinul, dublându-și suprafața existentă. Schimbările constante în mixul de retail au atras mai mulți vizitatori, traficul fiind cu 6% mai mare în primul semestru din 2019.

Cu o creștere a vânzărilor în primul semestru al 2019 de 16% comparată cu aceeași perioadă a anului anterior, FASHION HOUSE Outlet Centre București, deținut de Liebrecht & wooD setează premisele pentru încă un an de creștere consolidată, ca urmare a rezultatelor excelente din 2018. Creșterea vânzărilor și a traficului cu 6% demonstrează ca FASHION HOUSE Outlet Centre București este o destinație de shopping atractivă. La aceste creșteri au contribuit evenimentele de soldări.

După 10 ani de la deschiderea din 2018, primul semestru din 2019 a adus și un ritm alert de îmbunătățire a mixului de retail. 4 noi magazine au contribuit la extinderea ofertei de cumpărături. Richi & CO completează paleta de fashion în cadrul FASHION HOUSE Outlet Centre București, Sizeer reprezintă o nouă destinație pentru iubitorii de echipamente sportive, Kula Kids Kiosk completează oferta de magazine de haine pentru copii și Sensiro Perfumes diversifică oferta pe zona de beauty. Cele patru magazine deschise în primul semestru totalizează 1000 de metri pătrați.

Tendința de diversificare a ofertei este susținută în primul semestru și de noile contracte de leasing semnate. Cele 3 magazine ce urmează să se deschidă până la finalul anului 2019 sunt Iconic Beauty, un puternic brand local pe zona de magazine specializate pe produse cosmetice și parfumuri, Coccodrillo, un brand de haine pentru copii recunoscut la nivel internațional și Adidas care își va dubla suprafața, demonstrând interesul pentru singurul centru profesional de tip outlet din România. Cele trei noi contracte de leasing măresc suprafața închiriată cu 851 de metri pătrați.  



“Creșterea economică solidă din România a oferit premisele pentru rezultatele bune ale FASHION HOUSE Outlet Centre București. Cererea pentru scheme de retail de tip outlet de calitate precum cea a proiectului deținut de Liebrecht & wooD este subliniată de ritmul de adăugare de noi chiriași, cât și de creșterea vânzărilor și a traficului. Acest interes accentuat al brandurilor de a se alătura mixului de retail FASHION HOUSE Outlet Centre București este consolidat și de preocuparea constantă de a oferi suport specializat partenerilor noștri. Punem la dispoziția chiriașilor o echipă dedicată specializată pe consultanța de retail de outlet cu o experiență de peste 25 de ani” a afirmat Brendon O’Reilly, Managing Director în cadrul FASHION HOUSE Group.

“Creșterile înregistrate de centrul din București ne-au încurajat să setăm premisele pentru construirea celui de-al doilea centru profesional de tip outlet din România, ce va fi localizat în zona de Est a capitalei, în apropierea localității Cernica. După finalizare, acesta va deveni cel de-al 7-lea centru dezvoltat de Liebrecht & wooD în Europa.”, a adăugat Brendon.

Please share on:
LinkedIn